HTML

Gyereknevelés

Üdv, Mimi vagyok. Kedvenc témám a gyermeknevelés keresztényként. E blogban a jelenkor kihívásaira keresek válaszokat ebben a témakörben. Ha szeretnél értesülni a frissítésekről, akkor a Keresztyén Szülők Facebook oldalt lájkold, vagy RSS-re íratkozhatsz fel kicsit lejjebb.

2009.10.07. 21:45 Udv Mimi

Szép versike...

Az én kicsi fiam

 

Két szem ragyog reám,

Két ajak ér hozzám,

Két kar fonódik rám:

Az én kicsi fiam.

 

Senki sem tudhatja,

Mit jelent nekem léted.

Mert annyira szeretlek:

A menny küldött téged.

 

Te vagy a mindenem,

Te ülsz az ölemben.

Ez is maradsz nekem:

Az én kicsi fiam.

komment


A bejegyzés trackback címe:

https://nona-mama.blog.hu/api/trackback/id/tr91435274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása